Strona główna            Organizacja pracy          Dokumenty szkoły           Imprezy szkolne           Galeria fotografii

"Powtórka z rozrywki, czyli Międzyzdroje po raz drugi."

W  tym roku wszystkie wycieczki i wyjazdy przebiła klasowa wycieczka do Międzyzdrojów szóstoklasistów. Tegoroczny dwudniowy pobyt obfitował także (jak w zeszłym roku) w wiele atrakcji. Zwiedziliśmy Oceanarium i Muzeum gadów i płazów.  Wdrapaliśmy się na punkt widokowy po 280 schodach.  Obejrzeliśmy pasjonujący spektakl kosmiczny w Planetarium, tym razem o znaczeniu lodowców w życiu Ziemi i całego Układu Słonecznego. Niestety, zawiodło nas kino 7D, z powodu awarii projektora nie wyświetlano filmów.

Dopisała natomiast pogoda, chociaż w czwartek lunęło, w piątek powitało nas piękne słońce. Urządziliśmy trzygodzinny spacer wzdłuż plaży. Mogliśmy z brzegu morza podziwiać Kawczą Górę. W drodze powrotnej pomoczyliśmy nogi dla ochłody. Jednak tak naprawdę najważniejsza dla nas była noc. Spaliśmy w dwóch domkach: chłopcy w jednym z panią Anią, dziewczęta w drugim z wychowawczynią. Nocne eskapady nie udały się z prozaicznej przyczyny. Byliśmy tak zmęczeni, że w nocy po prostu wszyscy zasnęliśmy głębokim snem.

Lody, gofry, pamiątki, pizza i zapiekanki- wszystko przez dwa dni w zasięgu ręki, bo przed wyjazdem hojnie obdarzyli nas rodzice w "drobne" pieniążki. Starym zwyczajem wróciliśmy bez grosza przy duszy, ale opaleni i szczęśliwi.

Nie ma nic lepszego, niż takie klasowe wspólne wyjazdy.