Strona główna            Organizacja pracy          Dokumenty szkoły           Imprezy szkolne

Wycieczka na Wyspę Tropikalną

Dnia 05.10.12 w piątek odbyła się wycieczka międzyszkolna do Berlina na tropikalną wyspę. Uczniowie naszej szkoły wraz z uczniami z SP1 spotkali się wcześnie rano. Wyruszyliśmy ok. godz.7.00 Podróż przebiegła spokojnie a uczniowie zachowali się bardzo kulturalnie. Na miejsce dotarliśmy ok. godz. 11.00. Kompleks, w którym znajdują się baseny, restauracje, scena, pole namiotowe, las tropikalny oraz wiele innych atrakcyjnych obiektów, zrobił na nas ogromne wrażenie.  Po wejściu do środka dostaliśmy specjalne bransoletki i ruszyliśmy do szatni aby szybciutko się przebrać i rozpocząć pięciogodzinną zabawę w „tropikach”. Korzystaliśmy ze wszystkich atrakcji. Kąpaliśmy się w kilku basenach, odwiedziliśmy wodospad, zjeżdżalnie, leżeliśmy na leżakach, spacerowaliśmy po lesie, oglądaliśmy różne wystawy.  Mogliśmy podziwiać show taneczne, które odgrywane było na scenie. O godz. 14.00 spotkaliśmy się w restauracji ‘’mundial’’ gdzie zamówiliśmy i zjedliśmy posiłki. Było to dla nas pewnym wyzwaniem gdyż mogliśmy sprawdzić naszą znajomość języka niemieckiego. Każdy poradzili sobie znakomicie!! Po obiedzie ruszyliśmy do dalszej zabawy. Na tropikalnej wyspie było super! Około 18.00 wyruszyliśmy z powrotem do Polski. Po drodze odwiedziliśmy Mc Donalda, a na miejscu byliśmy około godziny 22.00. Mamy nadzieję, że w przyszłym roku znowu odwiedzimy tropikalną wyspę.